Date tehnice:
Lungimea intre tampoane: 24 500 mm
Diametrul cercului de rulare: 920 mm
Ecartament: 1435 mm
Boghiu: Minden-Deutz
Viteza maxima: 140 km/h
Frana automata: tip KE-GPR
Incalzire: aer cald modulat
Locuri: 54 (19-57) sau 80 (20-47)
Compartimente: 9 (19-57) sau 10 (20-57)
Uzina fabricantă: Astra Arad(pe atunci, UVA)
Perioada: 1985(???) - 1992
Aceste vagoane se diferențiază de cele din epoca I prin geamurile rabatabile și tipul instalației de încălzire.
Între timp, această serie a avut parte de câteva modificări:
Unele vagoane 19-57 au devenit seria 19-54(ateliere răspunzătoare: Astra Arad și mai apoi Sirv Titu) și 19-56(cele patru saloane Alee)
Trei vagoane 20-57 din această epocă au fost modificate astfel:
- unul în 1999 sau 2000 la Astra Arad, actualul 20-81 001(Stația de domiciliu: București Grivița)
- unul în 1999 la Remar Pascani, actualul 20-58 001(Stația de domiciliu: Craiova)
- unul în 1996(??) la Grivița Roșie, actualul 10-56 001(Stația de domiciliu: Galați)
Alte câteva vagoane au fost modificate la Sirv Titu, astfel rezultând seria 20-59
Vagon 19-57 Epoca II
Vagon 20-57 Epoca II